löparskor

Efter långa veckors sökande efter löparskor har jag äntligen beställt ett par. De är så himla fina. Först var jag helt inne på att köpa ett par Nike FreeRun, jag satt och kollade igenom alla möjliga varianter och hittade ett par jag ville ha. Men de fanns inte att beställa någonstans, vilket var jätte bra. Min älskade bror dunkade lite vett i min skalle och berättade att det finns andra löparskor som är så mycket bättre. Så efter mycket letande hittade jag dessa. 
 
Det är ett par rejäla löparskor som är till för löpning. FreeRun är mer en gymsko. Än så länge är jag jätte nöjd med mitt val. Vi får se om jag änrar min uppfattning när jag får hem skorna.
De skor jag har nu är ungefär sju år gamla och helt utslitna. Det är hål lite här och var på dom. Men jag har så svårt att släppa dom eftersom de är VÄRLDENS BÄSTA skor. Men det är nog dags nu haha.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0