Good day

Jag vaknade vid 10.00 av att alarmet ringde, men jag bestämde mig för att snosa till 10.20. Jag åt en god frukost sen gick jag ut på en powerwalk i det fina vädret! Det är så otroligt härligt väder här uppe och har varit det i två veckor nu. När jag var ute och gick så ringde min älskade bror och undra om jag ville komma dit och äta lunch, och det ville jag ju såklart! Så vi har haft en jätte mysig dag med god mat och ICAs nya glass som ska likna ben and jerrys. De gjorde ett bra försök, men inget slår ben and jerrys.
 
Idag är det 10 dagar kvar till operation!!! Det är helt sjukt hur snabbt tiden går! Jag längtar så himla mycket. Jag har väldigt svårt att somna om kvällarna för att jag ligger och tänker på operationen, vad som kommer hända innan, under och efter operationen. Samma tankar VARJE kväll. Men snart är det dags!!!!! :D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0