it's over

Det är äntligen över. ÄNTLIGEN! Som vi har pluggat till dessa två tentor. Jag hade verkligen inte klarat av en dag till med plugg, jag hade brytit ihop. Så jag är överlycklig att det är över nu. Nu måste jag bara vänta en månad för att få svar på om jag klarade dom eller inte....usch.
 
Nu ska jag bara ta det lugnt tills jag åker hem. Kommer vara med på kursstarterna, kan vara bra eftersom jag missar de större delarna av båda kurserna i och med operationen. På tal om operationen så är det bara 11 dagar kvar nu!! Det känns så himla overkligt.
 
I morse sa jag hejdå till Pernilla som jag inte kommer träffa på väldigt många veckor, kan bli 7 veckor. Det kändes jätte konstigt att tänka på att nästa gång hon ser mig så ser jag inte ut såhär längre.
Det är så jobbigt att längta! 
 
Lite nytt från Victorias secret ♥ Köpte även lite andra saker.
 
    
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0