plugg plugg plugg och mera plugg

Sitter hemma i min lägenhet nu. ♥
Det var ett tag sen jag var här. Jag bor hos Pernilla nu under tenta-p, det blir lättast så i och med att vi ändå alltid pluggar tillsammans. Just nu är hon i skolan och skriver tenta medan jag sitter här och pluggar inför tentan på lördag samtidigt som jag springer fram och tillbaka till tvätten. Jag har verkligen inte tvättat på en evighet nu, så det behövs verkligen!
 
_________________________________________________________________
 
Jag har en stressig vecka framför mig och en vecka i väntan på att åka hem.
Vill bara att det ska bli april, NU.
 
23/3 (4 dagar) - Tenta i Extern redovisning
27/3 (8 dagar) - Tenta i Samhällsekonomi
2/4 (14 dagar) - Kursstart i Speciell fastighetsrätt och Modeller för intern styrning
3/4 (15 dagar) - Hemresa
4/4 (16 dagar) - Sista besöket på USÖ innan operation
5/4 (17 dagar) - Fira fina Fia
8/4 (20 dagar) - Operation
 
 



Kommentarer
Från fisen

Kämpa på fisen, du är så duktig och jag håller tummarna under dina tentor så ses vi snart. LOVE YOU!

Svar: Tack världens bästa fis!! Saknar dig så mycket <3
Sofia Hjertqvist

2013-03-20 @ 21:17:44
URL: http://stranquist.blogg.se/sofia


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0