Time goes by so slowly

Tiden går så långsamt men ändå så himla snabbt! Det är förmodligen för att jag inte har något att göra om dagarna. Är ute och går varje dag, bombar i mig frukt med c-vitamin och försöker sova ordentligt. Vill verkligen bli frisk tills operationen, skulle vara så jobbigt att vara förkyld då.
 
Gårdagen spenderade jag med mina fina vänner Josefin och Sarah. Vi kollade på bio (wizzard of oz) och sen gick vi till Allstar och åt middag. Det var jätte mysigt att hitta på något!
 
Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på några Grey's anatomy avsnitt. Sen ska jag hoppa in i duschen och traska iväg till bror min och säga hejdå. Det blir sista gången han ser mig när jag ser ut såhär :( Känns jobbigt faktiskt.
 
Kram
 
Jag igår.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0