förfest hos fia

Igår drog jag ihop en liten förfest eftersom jag har fyllt år. Så då kom nio härliga tjejer till mig och vi (i alla fall jag) hade superkul! Vi snackade massor, spelade med andra ord och några kortspel. När klockan var runt 22.30 drog några av oss vidare till STUK där bandet De Vet Du spelade. Alltså....det var bland det töntigaste jag sett. Tre killar som hoppade runt med solglasögon och tjocktröjor där det stod "De Vet Du" på ryggen och en som stod och var DJ med solglasögon och var utan tröja...Sen har jag knappt hört deras låtar förut så det gjorde ju inte saken bättre haha. Men det var hur roligt som helst i alla fall! Sarah blev uppburen på scenen och han utan tröja stod och dansade i kallingar framför henne haha. När STUK stängde kom några hit och hängde ett tag och runt 05.30 låg jag i sängen och kollade på 90210. Efter ett tag somnade jag som en stock. Ikväll ska jag mysa hos Carro med god mat och så mycket bättre.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0