a new week

Ännu en vecka har passerat och tiden går lika snabbt som vanligt. Jag har haft en underbar helg med mycket skratt. Jag har världens finaste vänner. 
 
Fredag - i fredags var jag hos Pernilla hela dagen. Vi pluggade från morgon till kväll. På kvällen kollade vi på Idol, lagom tills Idol var slut kom Sarah och vi satte på Slumdog millionaire. Det dröjde inte länge tills jag slocknade haha..Jag har aldrig lyckats se klart den filmen. Vill ju så gärna.
 
Lördag - vi sov ut till strax efter 11. Då åt vi en god och lång frukost innan jag och Sarah traskade iväg till gymet för lite löpning. Det var så skönt att få svettas lite. På kvällen fixade vi oss snygga, lagade grymt god middag och sen begav vi oss till Jacob för lite förfest. Det var en jätte rolig kväll som både blev lyckad och misslyckad. STUK ligger väldigt långt ner på min lista just nu. Jäkla skitställe...runt 05 låg jag och Pernilla i sängen och sov som små barn.
 
Söndag - 15.00 vaknade vi i söndags..det är nog första gången jag sovit till den tiden. Men skönt var det! Vi gick upp och skrev klart vår rapport. På kvällen gick jag och Sarah till Otto för att äta tacos med ett gäng härliga killar. Vi åt god tacos och kollade först på Taken (grym film) och sen kollade vi på En oväntad vänskap. Det var första gången jag såg den filmen. Gud så vi skrattade! Så bra film.
 
Nu är det måndag (ca 01.30) och jag kom precis hem. Det var så länge sen jag sov i min säng....halleluljah!
Här kommer lite bilder
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0