En lista

Nästa planerade resa?
Förutom hemresan imorgon så ska jag åka till Korea den 2 november.

 

Vem sov du senast med?
Pernilla. Eller ja, jag låg på en madrass på golvet haha.

 

Senast sedda film?
Twilight maraton med Pernilla.

 

Vem var den senaste som ringde dig?
Min kära mamma.

 

Senast 3 inkomna sms?
– Haha ok :D
– Du kan nu checka in på SK0011.....
– a:)

 

Vad stod det i ditt senaste skickade sms?
– Massa konstiga saker :)

 

Vem och vad skrev någon senast till dig på Fb?
Sarah skrev att jag måste kolla på programmet "sommartider" som börjar ikväll.

 

Vart vill du åka just nu?
Thailand tack.

 

Vad ska du göra imorgon?

Träna, plugga sen ska jag ÅKA HEM!!

 

Vad skrattade du senast åt?
Pia och Matildas podcast.

 

Senaste köp?
Toapapper, mandariner och bananer.

 

Vad har du på dig?

Träningskläder.

 

Hur mår du?

Jag mår bra! Jätte taggad på att åka hem.

 

 
 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0