one done, one to go

Idag skrev jag en tenta i fastighetsvärdering. Haha jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Det känns som att lärarna gör om tentorna (svårare och konstigare) enbart för våran klass. De tentor vi får skiljer sig ALLTID väldigt mycket mot de tidigare tentorna. Det är så himla irriterande....dagens tenta var väldigt annorlunda mot det vi lärt oss och som läraren bad oss plugga på. Det kom saker som vi inte ens har gått igenom och det stör mig så himla mycket. Jag svarade på allt så nu håller jag bara tummarna på att jag klarar den.
 
Nu är det bara att ladda om batterierna och satsa på nästa tenta som är på fredag. Då är det fastighetsrätt för mäklare som gäller som är en juridikkurs. Jag är så sjukt trött på den där j*vla lagboken. Men nu jäklar ska jag ge gärnet för om fyra dagar får jag vila och spräcka den här jäkla tentabubblan. I can do it!
 
Nu ska jag sussa. Kram!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Maria Nilsson

Hej tjejen, kollade igenom din kategori "käkoperation" skulle vilja ställa mer frågor... Mail eller något? :D

Svar: Hej! Vad roligt, absolut. Du kan maila på [email protected] :D
Sofia Hjertqvist

2013-11-05 @ 22:16:49
URL: http://waysiknow.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0