dagen efter

Gårdagen var jätte bra. Vi förade med taccos hos Sarah och Josefin kom på slutet, så himla roligt att träffa henne! Vi hade superkul. Sen drog vi till STUK och fortsatte roligheterna. Fast det tog en timme innan vi kom in på STUK..det var så mycket folk inne i lokalen att vi var tvugna att vänta med att gå in tills folk gick ut. Detta ledde alltså till en timmes köande. Men det gjorde inget för vi hade väldigt roligt i kön haha. Vi var på STUK tills det stängdde och då drog vi till Julles där dom säljer varma mackor. Efter det drog vi till Sarah ett tag innan vi gick hem. 
 
Idag har jag sovit ut och bara tagit det lugnt. SÅ himla skönt. Jag ska snart iväg och handla lite och sen ska jag ut och springa lite om jag orkar.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0