snart hemma

Nu är det inte länge kvar tills jag får pussa på min pojke. Jag bokade tågresa från Sundsvall till Örebro idag på SJ's app för att deras hemsida ligger nere. Men det är klart det inte funkade det heller. Så jag har betalt för en resa (dyr var den också) men inte fått någon biljett...känns ju bra....jag får ringa dom imorgon och fråga vad som händer.
 
Dagen spenderades mestadels med Pernilla och plugg. Herrejisses säger jag bara...men detta fixar vi. Sedan blev det tacos med Ida och hennes kompis. Nu sitter både jag och Ida framför varsin dator och håller på och somna haha. Vi är så fruktansvärt trötta. Det ska bli skönt att sova sen.
 
Här kommer två bilder från helgen som jag snodde från min fina vän Carros blogg som ni hittar HÄR !
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0