They can't afford what we got, not even the king

Idag har varit en riktigt lugn dag. Det ända jag har gjort är att handla typ. Man behöver verkligen sådana här dagar ibland. Jag pratade skype med min saknade bror idag och fy vad roligt det var att se honom och höra hur allt är. Han bor som sagt i Sydkorea tills i januari. Jag och mamma planerar att åka dit och hälsa på honom, det skulle vara så himla roligt!
 
Det känns som att den här terminen kommer gå riktigt snabbt. Vi har saker planerade nästan varje helg tills november och så ska jag åka hem flera gånger och åka till Korea. Jag ska även hälsa på pappa i Kina efter jul någon gång. Ser fram emot allt. 
 
Saknar den här godingen lite för mycket.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0