kommer bli en lång läsperiod

Jag är så fruktansvärt trött. Ögonen svider. Det var länge sen jag var så här trött redan halv nio på kvällen, men det är faktiskt jätte skönt! Då kanske jag äntligen kan komma i säng i tid så jag är pigg till morgondagens första föreläsning i Fastighetsförmedling 2. 
 
Vårt schema är galet. Vi har nästan bara en dag med föreläsningar per vecka tills nästa kurs börjar nästa läsperiod. Detta hade nog många sett som en bra sak, men vi tjejer här uppe blir galna. Vad ska man göra när man har en veckas ledighet mellan varje föreläsning?! Jag börjar redan bli uttråkad och det har gått två dagar utan att nått har hänt.....jag åker nog hem snart så jag kan döda lite tid haha. 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0