Nya lägenheten

Just nu sitter jag i min nya lilla lägenhet och dricker te. Jag kom upp till Luleå igår klockan 07.43 då tåget var några minuter för sent. Jag konkade mina tunga väskor och min snowboard till bussen för att åka hem..fy vad tungt det var. Jag vet inte hur  många gånger jag har sprunigt fram och tillbaka mellan lägenheterna för att flytta över saker haha. Tur att dom ligger husen bredvid varandra. Min nya lägenhet ser precis likadan ut som den tidigare förutom att väggarna är biege istället men det är bara mysigt. Jag har flyttat över det nödvändigaste av mina saker nu så att jag klarar mig. Efter tentan ska jag flytta resten, men då får jag förhoppningsvis hjälp av mina söta klasskompisar.
 
Jag är helt slut i kroppen av allt bärande....och tiden bara flyger förbi, klockan är redan 22!! Herrejisses..
 
Nu ska jag dricka ännu mer te och kolla lite på mitt kära Grey's Anatomy.
 
Kram
 
Idag tyckte jag det var svinkallt men det var bara -12...kallare tider väntar.
Söta lillasyster.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0