tentaröj

Igår firade vi att tentan var skriven. Det var så himla roligt! Det är en grym känsla att inte ha några måsten på ett tag. Vi förfestade hos Sarah med härliga gänget. Vi tänkte att vi skulle gå till STUK i tid för att slippa kön så vi gick dit strax efter 11. När vi kom fram var kön så sjukt lång så vi vände direkt och gick tillbaka till sarah för lite mer häng. Runt 01.30 (kan jag tänka mig) gjorde vi ett till försök och då kom vi in direkt. Vi hade sjukt kul och dansade loss. Kvällen slutade runt 04.30 när vi hade tagit oss hem i kylan. Det var -30 grader när vi skulle gå hem och det kändes kan jag säga..det är -30 grader idag med och just därför valde jag att stanna inne HELA dagen. Så skönt!
Här kommer lite bilder. Några är tagna från fina Carros blogg.
 
Härliga gänget. Jag, Otto, Sarah, Carro, Kristoffer och Josefin.
Carro, Pernilla och jag. Hjärta er.
Carro och Josefin. SÅ fina!!
Sarah
Haha okej.....
Och där spårade det..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0