be your own inspiration

Fy vad jag är dålig på att uppdatera nu för tiden..jag har bara inte tid antar jag.
Idag vaknade jag tidigt för att följa med min Jakob till resecentrum där han skulle ta bussen till Arlanda. Han ska nämligen till varma och soliga Spanien..han åkte rätt vecka..snön ligger ju fortfarande på marken här. Så himla knasigt. Sen åkte jag hem och började tvätta. Har gjort massor med ärenden hela dagen med min älskade mamma. Fy så bra hon är. Har fyndat ett par ruggigt snygga shorts och en galet fin tröja. Har även kört bil igen. Det gick så mycket bättre idag, och det är ju så kul!! Kvällen har jag spenderat i mitt rum, har gjort om där. Bilder på rummet och kläderna kommer tyvärr inte idag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0