school tomorrow

Imorgon är det skola. Är så himla stressad när det gäller skolan. Har många arbeten som måste in, speciellt projektarbetet. Det ska in på torsdag, så dom kommande dagarna ska jag ägna varje ledig minut åt mitt projektarbete. Men det är bara två månader kvar till studenten nu. Så obeskrivligt härligt!
Sökte till universitet idag, det var lite jobbigt att skicka iväg det. Men nu är det gjort, det är bara att hålla tummarna och hoppas att jag kommer in på det jag vill.

Saknar min lilla snusmumrik..han har varit borta i en vecka nu, och det är en hel vecka kvar innan han kommer hem igen. Det är så himla jobbigt..får sysselsätta mig rejält den här veckan så att jag inte tänker så mycket på det.

Nu ska jag sova så att jag orkar med morgondagen. Suck..

Skulle inte tacka nej till att vara såhär brun nu och ha så blont hår...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0