six more days

Nu är det hela sex dagar kvar tills Jakob kommer hem igen, räknar dagarna..kommer pussa ihjäl honom när han kommer hem.

Imorgon bitti åker min älskade bror tillbaka till Luleå. Kommer sakna honom jätte mycket. Vi har så himla roligt tillsammans. Hoppas verkligen jag kommer in på LTU till hösten.

Dagen har bestått av skola, projektarbete, middag med pappa och Calle, projektarbete, övningskörning och projektarbete...J*VLA PROJEKTARBETE! Har inte mycket kvar nu som tur är, ska göra klart det imorgon. Skönt, i och med att det ska in på onsdag...är verkligen ute i sista minuten..

Nu ligger jag och lider inför morgondagen...vill inte gå till skolan. Men jag har bara två lektioner, så det går nog bra. Sen ska jag hem och göra projektarbete. Ååh vad roligt, JIPPI!

Är mycket dålig på att ta nya bilder, jag vet...skäms på mig. Så här kommer några från weheartit.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0