2012

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, massor med saker! Tagit studenten, börjat på universitet, klarat första tentan, varit iväg från nära och kära i över en månad.
 
 
Hur har ditt 2012 varit?
Hur bra som helst faktiskt! Är väldigt nöjd med det här året. Självklart har jag haft motgångar, men det behöver man för att se det bra i livet.
 

Tror du att år 2013 kommer blir bättre?
Det blir vad man gör det till.

 

Blev du kär i år?
Har varit kär i min älskade Jakob i 21 månader. Blir nykär varje gång jag kommer hem till honom♡

Vilket datum från 2012 kommer du aldrig glömma?
8 juni. Studenten.

 

Vad är din största framgång 2012?
Skulle nog säga att min största framgång är att jag kom in på fastighetsmäklarlinjen på Luleå Tekniska Universitet.

 

Bästa köpet?
Oj, svårt! Jag vet faktiskt inte. Har köpt mycket saker som jag är nöjd med.

 

Vad spenderade du mest pengar på?
Hyran, skolböcker, saker till lägenheten, kläder och julklappar haha.

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Såklart!

 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2012?
Hmmmm, vet inte. Tror inte jag kopplar låtar till årgångar.

 

Vem har du umgåts med mest?
Familjen och Jakob tror jag. ♡

 

Bästa minnet från 2012?
Många fina minnen. Men studenten är svårslagen.

 

Hur många kysste du?
Min älskade pojkvän, Jakob♡

 

Har du haft ett förhållande under 2012?
Ja.♡

 

Är det något du saknar år 2012 och vill ha 2013?
Mer kläder i garderoben och en tv!

 

Vad önskar du att du gjort mer?
Pluggat!! Det ska bli ett nyårslöfte, att verkligen fokusera på studierna.

 

Vad önskar du att du gjort mindre?
Tänka. Tänker så förbannat mycket.

 

Favoritprogram på tv?
Vet faktiskt inte. Har ingen TV så jag kollar serier på datorn. Några favoriter är väl Gossip Girl, 90210 och One Tree Hill.

 

Största musikaliska upptäckten?
Olly Murs! Fastnade för honom direkt. Så bra!

 

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Har länge velat ha ett par Hunters, men hade inte önskat mig några då de är ganska dyra. Men min fina mamma köpte ett par till mig när jag fyllde år. Hon är bäst ♡

Vad gjorde du på din födelsedag?
Vaknade hos Anders, då kom mamma, barnen och Jakob i och sjung med frukost på sängen. Sen stack alla dom till jobb och skola så jag somnade om. Sen träffade jag Fia på stan och vi fikade. Myspys! Åkte hem till Anders igen och åt god mat och efterätt och öppnade paket.

 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Att inte bo så lång bort ifrån mina nära och kära.

 

Vad fick dig att må bra?
Familj, pojkvän, vänner och fotboll.

 

Vem saknade du?
Familj, pojkvän och vänner.

 

De bästa nya människorna du träffade?
Mina klasskompisar!! Så underbara hela högen. ♡

Det bästa du har åstadkommit i år?
Oj, vet inte!

 

Vad vill du säga till dig själv inför 2013
Fokusera på det som betyder mycket. Slösa inte tid och energi på sånt och sånna som inte är värt det. Lägg ner tid på studier och försök att klara av tentorna. Kämpa igenom operationen och läkperioden efteråt, det kommer gå bra! Var glad.♡



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0