äntligen hemma

Efter en väldigt lång resa, 15 timmar för att vara exakt, så är jag äntligen hemma!
Jag är inte hemma hos mig dock, utan hos min älskade pojke. Jag hade tänkt att överraska mamma på hennes födelsedag som är på torsdag. Så jag gömmer mig här tills dess. Var hemma en stund innan jag åkte hit då mamma inte var hemma. Hoppas hon inte märker något! Glömde lägga tillbaka plattången...så jag tror hon kanske anar något.....ska försöka att inte prata med henne tills jag ska dit på torsdag!
 
Åh vad underbart det var att träffa Jakob igen. Det är nästan så att man blir nykär när man är borta från varandra så här länge åt gången! Vi sitter nästan ihop nu. Är så lycklig♥
Just nu är han och spelar lite innebandy, så jag sitter här i hans säng med Frasse(kissen) snarkandes brevid mig. Han brukar aldrig vela vara med mig, men nu hoppade han upp i mitt knä och la sig brevid mig! Överlycklig!! :D
 
Nu ska jag läsa lite bloggar om käkoperationen...
 
Kram


Kommentarer
evelin

kolla gärna in min blogg fina du! http://vlin.blogg.se

Svar: Det gör jag gärna sötis!
Sofia Hjertqvist

2012-12-11 @ 22:46:40
URL: http://vlin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0