julklappsshopping

Snön yr som bara den idag! Helst vill man bara sitta inne hela dagen, men vill ändå hitta på något. Så det var ju toppen när fina fia frågade om jag ville med till Marieberg och handla lite julklappar då jag inte har handlat några alls! Panik. Jag och Calle köper många tillsammans, men det är lite svårt att köpa något när han är uppe i Luleå änad tll 20 dec..får väl köpa några innan han kommer ner.
 
Skulle egentligen ha spelat match idag,men Garphyttans IF lämnade WO. De hade tydligen inte tillräckligt med spelare. Så det var ju lite synd! Men som tur är så har vi match imorgon igen. Då är det vinna eller försvinna som gäller, nervöst!
 
Nu kommer Fisen hit snart, så jag ska börja ta på mig ytterkläderna. Kram!
 
 
Fick ganska många julklappar förra året !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0