längtar, längtar och längtar

Jakob fyller idag.
9 dagar kvar tills jag är hemma.
22 dagar tills julafton.
LÄNGTAR!
Det var ett tag sedan. Har gjort ganska mycket sen jag skrev här sist.Jag har:
♥Sovit hos Pernilla 2 ggr
♥Shoppat
♥Bowlat
♥Varit på O'learys
♥Bakat lussebullar, knäck och druckit glögg
♥Varit på julskyltning med fina vänner
♥Lagat lunch med min älskade bror
 
(Kommer en bildbomb i nästa inlägg)
Idag gick jag, Carro och Pernilla upp 8.15 för att äta frukost och kika på julkalendern. Det var supermysigt. Fast trötta var vi. Iallafall och jag Pernilla haha..Sen åkte vi upp på stan för julskyltningen. Det var hur mysigt som helst. Snön såg ut som kristaller som föll ner från himlen. Det gick renar på gatorna. Det satt tomtar lite överallt. Åh vad mysigt det var. Men jisses så kallt det var. Tur att jag hade på mig min nya mössa hihi.
Nu ska jag kika på en film. Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0