mitt tvåtusentolv

Januari var ett år sen, så jag kommer inte ihåg så mycket av vad jag gjorde. Jag kommer i alla fall ihåg att jag gjorde massor med goda smoothies! Vi hade jätte mycket roliga träningar med mitt älskade lag IF Eker. Tog en skidtur med älsklingen min. Och jag hade nästan alltid på mig skjortor med en tröja över!
 
I Februari åkte jag upp till Luleå för första gången för att hälsa på min fina bror. Hade hur roligt som helst, och blev väldigt sugen på att plugga där. Åt massor med gott fika och sötsaker. I slutet av månaden åkte jag till Kina med min kinesiskaklass. Vi var där i två veckor, längtade hem redan efter några dagar. Men det var kul! Tror även det var i februari som jag blev med tandställning.
I början av Mars kom jag hem från Kina och hade shoppat lite..se bilden högst upp till vänster. Hade alltid på mig min älskade biega jacka med min burberry sjal till. Chillade runt i min kanin-onepiece, som jag gör varje gång jag kommer hem till Örebro. Satt ute i SHORTS!!! Firade min älskade vän Fia som fyllde 18 år ♡
Var med min älskling hela tiden.
I April hade vi kalas och åt god tårta! Firade påsk i Stockholm då jag var påskhare, såklart! Var vid slottet på valborg och sedan åkte jag och Jakob hem till honom och firade. (såg att samma bild kom med i april igen, men den är fin så det gör inget)
Maj var en väldigt bra månad. Det var jätte fint väder och allt var bara så humla bra. Fikade massor på Fröken Brogrens med mammsen, åt massor med jordgubbar och spelade fotboll. Ååh, längtar tillbaka! Köpte även klänningen som jag hade på kvällen efter studenten. Fisen och jag var lite spontana och drog till Satin en kväll, men det slutade med att vi åkte hem direkt för det var så mycket folk haha. Sist men inte minst så hade vi bal. Den kvällen var så himla underbar. Kommer aldrig glömma den. Gick med min fina vän Damir.
Juni, oj oj oj vilken månad. Klassen fixade massa grejer till flaket och hade en grillkväll. Så mysigt! Sen några dagar efter tog vi STUDENTEN!!!!!! Bästa dagen ever. Fyfan vad roligt vi hade HELA dagen. Unforgettable.♡
Hade myskväll med några tjejer från laget. Firade midsommar med jakob, hans familj och några andra familjer. Det var lika roligt som alltid.
Juli var en fin månad. Var på bröllop i Åsa där vi hade jätte skönt. Var i Österrike med familjen och Anders familj. Det var så himla fint. Vi åkte till Örnnästet, Hitlers sommarstuga. Så himla coolt att ha vart där, men lite läskigt. Plockade MASSOR med jordgubbar och proppade i mig massvis när jag plockade. Spelade beachvolley med Fisen, så rackarns roligt. Vill göra det i sommar med, men det kan bli svårt nu när jag ska operera mig..
Var med Jakob typ varje minut av varje dag♡
Det här var ens pännande månad. Var på Hallargården och plockade dom största hallonen jag någonsin sett. Var caddy åt älsklingen, som vann! Åkte till Stockholm för att shoppa och gå på Grönan med älsklingen och hans syster. Firade Jennifer som fyllde 18 år. Och sists men inte minst, kom in på Fastighetsprogrammet på Luleå Tekniska Universitet. Så jag flyttade till Luleå i Augusti.
Har inte så mycket att säga om september månad. Lärde känna väldigt fina vänner. Festade massor, pluggade massor. Åkte även hem för första gången på över en månad. Fy vad jag längtade hem!
 
I Oktober kom första snön i Luleå, men den försvann snabbt. Började även träna med tjejerna, vi tränade som galningar. Det gör vi fortfarande! Skrev min första tenta, som jag klarade. Så himla skönt.
 
I början av november var jag fortfarande hemma i Örebro. Jag fyllde år! Fick mina efterlängtade hunters av mamma♡ När jag var hemma fick jag reda på att jag hade fått en lägenghet i Luleå, ÄNTLIGEN! Så fort jag kom upp köpte jag massor till lägenheten. Ett gäng tjejor åkte iväg till IKEA i Haparanda för att storshoppa till våra lägenheter. Vi gick även på en glitter-sittning som spårade helt, men det var super kul! Festade massvis. Jag fick till och med träna med Magnus Samuelsson, det var lite häftigt.
 
December, kära december. Början av denna månad var seg. Jag bara väntade på att få åka hem hit och träffa familj, pojkvän och vänner. För att få tiden att gå snabbt så hittade vi på lite skojiga saker. Vi bakade lussebullar, gick på julskyltning och bowlade. Det var super mysigt, för jag har dom finaste vännerna. Mina fina vänner Pernilla och Carro gick på bal, så jag var med när dom fixade sig. Sen äntligen åkte jag hem och överraskade mamma på hennes födelsedag. Har haft det så mysigt här hemma. Älskar mina nära och kära♡
 
Detta var en snabb titt på mitt år. Det har varit ett toppenbra år och jag är säker på att 2013 kommer bli  minst lika bra.
 
Kram
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0