pearl harbor

Igår kikade jag, Jakob och hans familj på filmen Pearl Harbor. Hade inte sett den innan och hade inga föväntningar. Men fy vilken fin film! Jag och Matilda satt och grät som tokar på slutet. Rekommenderar den verkligen!
 
Igår var sista dagen med Jakob..känns jätte jobbigt! Han åkte till Sälen i morse och kommer hem och en vecka, och då har jag förmodligen åkt upp till Luleå igen. Ughh..åker snart...får lite panik när jag tänker på det. Mest för att jag har två stora tentor den 14e och 16e. Måste plugga tills jag spyr, för jag vill verkligen klara tentorna.
 
Kommer kanske hem igen i början av februari för att besöka tandläkaren. Ska dock höra om jag kan skjuta upp det eller om det är viktigt att jag kommer. Det blir så mycket pengar för ett litet tandläkarbesök när jag redan är klar för operation. Känns så onödigt om de bara ska byta en tråd, då kan jag lika gärna göra det i Luleå.
 
Nu ska jag fortsätta plugga.
Kram
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0