time stands still - six more days

 
Idag var vi lediga, men min grupp i marknadsföring träffades för att jobba och få feedback på vårat senaste arbete. Det gick bättre än väntat, är nöjd. Nästa arbete ska vi dock få full poäng på!! När vi hade jobbat klart för dagen gick vi iväg för att träna lite. Vi var alla hur trötta som helst och så otaggade på att träna. Jag satsade på att springa 5km eftersom jag sprang milen igår och körde styrka på det. Men det blev en mil idag med. Känns så kort att springa ynka 5km när jag vanligtvis springer en mil. Men det var bra att jag orkade det, för nu är jag trött!
 
Är ledig imorgon med, så jag tänkte tvätta lite på förmiddagen. Sen ska jag dra mig till gymmet och springa lite om jag orkar. Har inget mer planerat. Ganska skönt faktiskt.
 
Nu ska jag nog sussa. Godnatt!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0