x-factor finalen

Sitter ensam i mitt lilla kryp-in och kikar på x-factor finalen. Sitter mest och är nervös för att nån ska sjunga fel eller sjunga falskt haha...min älsklingsgrupp åkte ut förra veckan (J.E.M) så jag vet inte riktigt vem jag hejar på, men jag tror nog det är Awa! Tycker bara det är synd att dom har piffat upp henne så mycket, dom har fått henne att se så mycket äldre ut än vad hon egentligen är.
 
Dagen har spenderats hos Pernilla där jag kollade på och hjälpte henne och Carro att fixa sig lite. Dom är nämligen på bal just i detta nu. Är lite avis faktiskt, dom var så himla fina i sina långa klänningar och deras fina hår. Har tagit hur mycket bilder som helst. Här är några:
 
Vad hände med armen..? :o


Kommentarer
Savannah sminkblogg

så fina bilder!

Svar: Tack så jätte mycket söta du!
Sofia Hjertqvist

2012-12-13 @ 20:15:54
URL: http://prettylittlecolours.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0