16 februari

Har försökt lägga upp ett inlägg från telefonen jätte länge nu men det funkar ju aldrig! Sitter här i träningskläder, super laddad inför första träningen på konstgräs för i år (för mig). WOHOOO!!!! Åker direkt hem till min lilla sjögurka efteråt. Det är sista gången vi träffas på tre veckor! Jag åker till min älskade bror imorgon och kommer hem på onsdag, och Jakob kommer åka till sälen söndag-söndag. Och nästa söndag åker jag till KINA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoppas på att tiden kommer gå fort, för jag klarar knappt en vecka utan honom. Och min lilla söta mamma kommer jag sakna rysligt mycket, önska jag kunde ta med henne. Fast det ska bli jätte roligt! Ska träffa min kompis Charlotte där borta, vi har inte träffats på två år nu.
Bilderna är från sommaren 2010 då jag och Charlotte åkte till Tyskland för att hälsa på Monika och Natasha.








Charlotte, Natasha, jag, Monika


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0