having the time of my life

Hej hopp på er alla!
Jag lever livet här i Luleå, har det hur bra som helst! Vill inte åka hem. Vill flytta hit NU. Igår var vi ute. Först kom Calles kompisar hit och chillade. Sen drog vi vidare på förfest, det var riktigt skoj faktiskt. Det spårade dock. Herregud, här vet dom hur man festar. Runt 12 drog vi vidare till STUK, vilket är ett uteställe här i Luleå där bara studenter får komma in. Jag köpte en gästbiljett och kunde därför komma in.
Efter STUK drog vi vidare till Iglon där vi åt tacco tallrik och tog det lugnt. Hur skönt och gott som helst! Vid 04.10 låg jag i sängen och slocknade direkt. Jag har inte sovit så gott på väldans länge. Idag har vi bara tagit det lugnt. Calles kompisar droppade in lite då och då, vi köpte mat. Och nu ikväll gick vi på en bio visning. Varje söndag på universitetet visas det en film. Så himla mysigt. Nu är vi hemma och vi lagar god mat. Sen ska vi mysa och sova. Loving life.
Här kommer två vimmel bilder från igår.


Jag har världens bästa bror!! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0