i miss you so much right now

Ligger på min lilla uppblåsbara madrass på golvet i vardagsrummet medans grabbarna sitter i soffan och kollar på tv. Hoppas att dom går och lägger sig snart..vill sova.
Från 17-19 var jag på kulturhuset här i Luleå där det bjöds på taccobuffé. Fy så gott det var!! Är fortfarande proppmätt. Hade det jätte trevligt med några av mina klasskamrater.
Imorgon har jag byggnadsteknik 10.15, efter det ska vi sitta i skolan och plugga ett tag. Sen på kvällen ska jag och några tjejer laga mat och mysa. Längtar.
Godnatt, kram på er
Här har ni bilden jag lovade på calles kompisar inatt. Bilder från kvällen kommer imorgon, dom vill inte laddas upp idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0