längtar

Åh, har sån hemlängtan! Den 22 ska jag hem, och jag längtar så himla mycket. Som tur är så går tiden fort här uppe, det är så många nya intryck och så mycket att göra. Då hinner man inte tänka så mycket på allt annat. Men när man ligger i sängen på kvällen börjar man tänka, och när man väl börjat så går det inte att sluta.
Ska försöka sysselsätta mig i helgen så jag slipper tänka på det. Imorgon har vi Norrskensröjet som är en sittning. Efter det går vi vidare till STUK vilket är LTUs (Luleå Tekniska Universitet) uteställe. Så det ska bli roligt, har dock hört att det ska bli matkrig på sittningen! Så jag får skita i finkläderna..
 
Nu ska jag dra mig upp på stan med min bror och hans vänner. Kram på er!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0