lazy sunday

Låg i sängen till klockan 13.00 idag, det behövdes verkligen. Hade en super bra kväll igår! Dock avslutades den inte så bra.
Kvällen började med goda fajitas med tjejerna. Vi har alltid lika kul! Sen började förfesten, massa skratt och shots! Grabbarna kom och förade med oss. Vi sprang runt till olika fester i lägenheten och hade jätte skoj!
Sen åkte vi till STUK. Kom precis in sen hände lite personliga grejer, så jag drog hem direkt. Kollade lite film sen somnade jag.
Idag har jag bara tagit det lugnt. Inte gjort något alls. Skönt!! Imorgon är jag ledig. Så då ska jag plugga och gå till vårdcentralen och be om penicillin. Har varit sjuk i över en månad nu och det går inte över :(
Nu ska jag fortsätta kolla på Knight and day som går på 4an.
Bilder från gårdagen kommer så fort jag fått bilder från en vän!
Kram på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0