fyra månader

Nu har det gått ungefär fyra månader sedan jag opererade bort mitt underbett. Jag har inte haft så mycket att berätta om det då det rullar på som vanligt. Det ända som är lite jobbigt är att känseln inte har kommit tillbaka helt på vänstra sidan av hakan och läppen och på tandköttet, men det har som sagt bara gått fyra månader. Annars har allt gått hur bra som helst och jag är så obeskrivligt nöjd. Jag behöver aldrig tänka på att dölja munnen längre och det är så himla skönt. Nu är det inte länge kvar tills jag ska ta bort tandställningen, sen är resan klar. (förutom några besök för att kolla så att allt är okej)
 
Här kommer lite bilder på hur jag ser ut. Svullnaden har lagt sig rejält. (jag har ganska runda kinder sen innan, men lite till försvinner nog)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0