as long as you love me

Gud vad snabbt den här helgen har gått! Men den har varit såå bra. Har haft hur roligt som helst!
I fredags var vi lediga, så jag och Pernilla strosade runt på stan ett tag. Köpte några små saker och en tröja som ska lämnas tillbaka. Sen åkte vi hem och fixade oss inför kvällens bravader haha. Det var 50-tals tema på STUK. Jag och pernilla dissade temat och körde på en vanlig klänning istället. Men det var riktigt roligt faktiskt!
Igår åt vi frulle tillsammans, sen drog jag och tränade. Gud vad skönt det var!! Hann handla en snabbis innan jag skyndade mig hem för att städa och fixa mig. Sen ramlade alla in en efter en. Tillslut var vi 12st i min lilla lägenhet. Men vi hade fruktansvärt roligt. Vid 23.30 gick vi till Animaux, som var ett event som skolan höll i. Det var väl inte så roligt som vi trodde det skulle vara, inte värt 100:-. Men vi gjorde det bästa av situationen.
Idag sov vi till 15.00, så skönt!! Nu har jag städat lägenheten och ätit brunch.
 
Saknar min pappa, så fruktansvärt mycket. 5 månader kvar tills vi ses, om han inte kommer hit och hälsar på innan. Men det blir nog svårt. Hemlängtan har jag också...tur jag har världens bästa bror här uppe. ♡
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0