fastighetsmäklare

Det är redan februari! Tiden går så sjukt snabbt. Om ungefär fyra månader har jag gått mitt första år på fastighetsmäklarutbildningen. Då är det bara ett år kvar, sen är jag färdigutbildad och kan börjar jobba. Gud vad roligt det ska bli! Har fått praktik till sommarn. Det ingår nämligen 10 veckors praktik utöver de här två åren vi ska gå. Men man får välja att göra dom när som helst, och man får dela upp veckorna om man känner för det. Jag ska göra mig av med några veckor i sommar hos dom som sålde vårat hus. Känns toppen att få testa på hur det verkligen går till! Än så länge har vi läst juridik, byggnadsteknik och marknadsföring. Just nu läser vi extern redovisning och samhällsekonomi. Så vi har inte lärt oss något om hur det går till osv. Hoppas verkligen det kommer senare i utbildningen, annars blir det lite jobbigt haha.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0