lycka

Är överlycklig! Allt är så himla bra just nu :D Var och tränade för nån timme sen och sprang milen på min bästa tid hittills, 44.56min och bättre ska det bli. Har även fått preliminärt svar på båda mina tentor, och jag klarade båda två!!! Det är ett mirakel. Jag hade väntat mig minst en omtenta, men det blir ingen alls! Åh det känns så himla bra. Det jag har varit mest orolig över är att inte få mitt csn pga tentorna. Men det behöver jag inte oroa mig över nu. SÅ SKÖNT!!
 
Idag har jag ätit semla, varit på stan och köpt fina saker och tränat. Kraaaaaaaam!
 


Kommentarer
Anonym

Gud vilken fin tröja!! Vart är den ifrån? :*

Svar: Tack så mycket! Den hittar du på Kappahl :D
Sofia Hjertqvist

2013-02-12 @ 23:21:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0