oh sunny day

Vilken underbar dag!! Det har varit 9 plusgrader och strålande sol hela dagen (till solen gick ner..). Hur underbart som helst! Man kunde gå utan jacka för att solen var så stark. I förmiddags tog vi en promenad till Dollar Store och köpte massa bra saker. Sen åkte vi upp på stan och gick där ett tag innan vi åt och åkte till Storheden för att handla ännu mer saker. Är jätte nöjd med allt nytt!
Är så trött, känns som att jag har sprungit ett helt maraton. Ska köra lite mag- och rumpövningar, duscha, sen ska jag lägga mig i sängen och plugga.
 
Kram på er!
 
Dagens underbara frukost.
Pernilla går utan jacka i februari i LULEÅ!!!
Jag inne på DinSko, köpte skorna jag har på mig på bilden.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0