ten days

Hej hopp! Det var ett tag sen nu. Jag och Pernilla har gjort värsta plugg-schemat. Så vi är väldigt upptagna den kommande veckan. Vi har pluggat i helgen också. Ska slita som ett djur innan jag åker hem, för då blir det nog inte så mycket plugg haha..det är bara 10 dagar kvar nu!! :D Helt otroligt hur snabbt tiden går, speciellt den senaste veckan.
 
Idag är det 43 dagar kvar till operationen. Det går inte en dag utan att jag tänker på det. Har en tid hos tandläkaren och två på sjukhuset när jag kommer hem. Hoppas på att få mer information om operationen och vad som kommer hända. Just nu vet jag bara det jag läst på bloggar och sett på youtube. Känner mig ändå väldigt förberedd. Jag vet att det kommer bli hur tufft som helst, men jag har världens bästa mamma, pojkvän och framförallt vänner som kommer hjälpa mig igenom det. Längtar som en galning!
 
 
Lite random bilder.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0