things that stop you dreaming

Igår vinkade jag och Calle av mamma vid tågstationen.
Så kul att hon var här och hälsade på!
Efter vi hade vinkat av henne träffade jag en kompis som bodde i Kina samtidigt som mig.
Vi har inte träffats på 4 år! Hur roligt som helst :D 
 
Var i skolan en snabbis idag, och nu ligger jag i min säng och håller på att somna. Tror jag håller på att bli sjuk:( vill inte! Så jag ska försöka sova mycket och hålla mig borta från träningen tills jag känner att jag mår bra igen. Måste ändå plugga massvis, så det kanske är bra att jag inte ska träna. Funderar på att ta en liten powernap innan jag börjar plugga.....
 
Idag är det två veckor kvar tills jag åker hem :D Wihooo!! Ska bli så kul att träffa alla igen. Kommer bara vara hemma i 6 dagar, men det är bättre än ingenting. Längtar ihjäl mig efter min älskling!!!!!!!!!
 
Nu ska jag sussa lite. Kram
 
 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0