70 dagar

Det har nu gått hela 70 dagar sen operationen. Allt har gått så fruktansvärt bra. Jag kan redan äta det mesta och är inte jätte svullen längre. Det ända jag väntar på nu är att sista svullnaden ska lägga sig och att tandställningen ska ryka. På måndag ska jag till tandregleringen och på tisdag ska jag till USÖ och se vad läkarna säger. Haha, jag sitter och hoppas på att tandläkaren ska säga "Herregud vad fint allt ser ut! Vi kan ta bort tandställningen redan nu." Önsketänkande..
 
Den här operationen är det absolut bästa jag har gjort i hela mitt liv. Jag ångrar det inte för en sekund. Jag är så otroligt glad att jag bestämde mig för att göra det. Bra Fia, bra val! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0