upptagen med plugg, så här kommer lite frågor och svar

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att tänka på att det bara är två dagar kvar tills jag får sommarlov.
Vad gjorde du kl 09 imorse: Sov som en stock.
Vad gjorde du för 30 min sedan: Pluggade..
Det sista du sa högt: "Ja!" haha, Pernilla sa att vi skulle tvätta handdukar ikväll.
Det senaste någon sa till dig: "Vi kan tvätta handdukarna ikväll då" sa min kära Pernilla.
Vad drack du senast? Te såklart, vad annars?
Vad var det senaste du åt: Äter ris och uncle bens med fläskfilé och sallad nu.
Vad var det senaste du köpte: Uhm, mat haha..
Är det ok att gråta: Självklart! Så mycket bättre att släppa ut allting än att hålla det inne.
När grät du senast: För kanske två veckor sedan.
Har du strumpor på dig nu: Neheru, kör som Ernst.
Vad samlar du på: Pengar..? Hahah :D
När blev du fotograferad sist: Oj, det kommer jag inte ens ihåg haha :D
Vad pratade du senast om i telefonen: Jag pratade med mamma om min kinaresa.
Vad står det i ditt senast skickade sms: " Åååååååh vad fint!!!!!!!!!!!!"
Vad står det i ditt senast fådda sms: "Fint till fina Fia!"
Vad har du för mobil: iPhone 4s
Vad har du för kamera: En digitalkamera haha :D Kommer inte ihåg märket..men rosa är den i alla fall!
Vad är det för väder hos dig nu: Det är klarblå himmer och strålande sol.
Godaste glassmaken: Twister!!!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ibland.
Sover du tungt: Att jag gör.
Favoritklädsel: Fina saker :D
Favoritlåt just nu: Jadu,det måste nog vara Zara Larsson - She's not me eftersom jag spelar den hela tiden.
Vad gör dig glad just nu: Maten jag äter! :D
Vad ska du göra härnäst: Fixa mig, sen ska jag cykla till skolan och plugga.
Favoritgodis: Salt lakrits. Helt klart.
Kläder just nu: Tröja och mjukisbyxor.
Sommarplaner: Ha kul, jobba i slutet av sommaren, kanske en resa till Kina och en resa med mamma och Calle i Europa.
Hur många kuddar sover du med: Två.
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska. Har väldigt svårt att somna på kvällarna.
Vad är viktigast för dig: Min familj. Att dom mår bra.
Snarkar du: Det beror på om jag är förkyld eller inte.
Äckligaste insekten: SPINDLAR.
Längtar du mest efter just nu: Att få komma hem.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0