Vill utomlands!

Jag vill så gärna åka utomlands. Helst till något varmt ställe där man bara kan ligga på stranden hela dagarna och njuta med en iskall Cola. Det blir ingen resa för mig i sommar. Det var tänkt att jag skulle åka och hälsa på pappa i Kina. Men efter mycket om och men så funkade det inte. Jag ska förhoppningsvis åka dit i höst istället för jag saknar honom så jag håller på att spricka. Jag har även en resa till London planerad i början av skolstarten med min kära Pernilla. Som vi har längtat efter den resan, det kommer bli så himla roligt. Varken jag eller Pernilla har varit i England, så det ska bli jätte roligt att få uppleva det med henne. Och shopping kommer det bli, det kan jag lova. Det kommer det bli i Kina också.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0