fem veckor

Mat:
Jag äter det mesta nu. Jag undviker såklart väldigt hårda eller sega saker. Men jag tuggar på riktigt bra. Det känns dock väldigt ovant och det är svårt eftersom jag inte kan öppna munnen så mycket.
 
Smärta:
Borde nästan hoppa över den här rubriken nu haha. Jag har inte ont!
 
Svullnad:
Jag är fortfarande svullen. Folk säger att dom inte ser det, men det gör jag! Jag är svullen på samma ställen som förra veckan.
 
Känsel:
Jag har nästan full känsel i hela ansiktet nu. Det ända stället jag inte har någon känsel i är tandköttet i överkäken.
 
Prata:
Hoppar över denna från och med nu för jag kan prata hahah
 
Övrigt:
-Det är väldigt ovant att tugga, det känns så himla konstigt.
-Jag kan le med tänder på bilder!!!!!!
 
 


Kommentarer
Sofia

Hej! När ungefär började du tugga? Har också gjort en käkoperation och det har gått nästan 4 veckor sen nu. Läkaren sa att jag inte får tugga på 4-6 veckor.. menar de då att man får börja tugga försiktigt efter 4 veckor? Eller ska man vänta helt med det tills efter 6 veckor? Vänliga hälsningar!

2017-01-08 @ 22:11:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0