fyra veckor!

Det har nu gått fyra veckor sedan operationen och allt har gått så underbart bra.
 
Mat:
Inga ändringar här. Äter allt man kan utan att behöva tugga. Har lyckats äta jordgubbar och kiwi och andra goda frukter. Är dock väldigt sugen på att börja tugga snart. Glömmer nästan bort mig ibland, inte bra!
 
Smärta:
Ingen smärta över huvud taget.
 
Svullnad:
Precis som förra veckan. Det går säkert ner lite varje dag men det är inget jag själv kan se. Ser ut som en liten tjockis :D
 
Känsel:
Känseln på näsan har kommit tillbaka. Så nu är det bara vänstra sidan av hakan som jag inte har full känsel i och tandköttet. På hakan har jag nog 85% känsel nu. Så det går absolut åt rätt håll. I tandköttet känner jag däremot ingenting, men det gör inget. Det är inget jag stör mig på.
 
Prata:
Det går super bra.
 
Övrigt:
-Jag kan träna utan problem. (Löpa och stryrka osv)
-Det går hur bra som helst att borsta tänderna nu.
-Trådarna håller på att ramla ut.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0