Luleå

Nu är jag framme i Luleå. Det är jätte skönt :D Kom vid tolv inatt, då packade jag upp väskan, hoppade in i duschen och gick och la mig. Sov som en stock. Nu sitter jag hos Pernilla och myser. Min efterlängtade Pernilla!! <3
 
Igår var jag på sjukhuset för att se hur allt såg ut. Det är alltid lika roligt att höra hur bra allt ser ut!! Jag behöver inte ha gummisnoddar längre och jag får börja tugga lite lätt :D Så jag har provat att äta banan (inte bita av, utan använder sked sen tuggar jag) och det gick bra, väldigt ovant bara. Sen åt jag macka i morse, det gick bra det med :D


Kommentarer
Caroline

ÅÅ kul att du är här uppe igen! Hoppas på att få se dig nåndag :) Kram

Svar: Det är jätte roligt att vara tillbaka :D vi ses på lördag juuu!! Kram
Sofia Hjertqvist

2013-05-08 @ 15:29:44
URL: http://carolinelenner.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0