Dagens lista

DAGENS FRISYR:
Morgonruffs hela dagen typ..

 

DAGENS KLÄDER:

Jeans och en bondelid-tröja och sedan åkte träningskläderna på.

 

DAGENS MAT:
Fajitakyckling med massor av grönsaker*2 och massa frukt.

 

DAGENS HÄNDELSE:
Oj....ingenting haha...så tråkig dag.

 

DAGENS PLANER:
Min dag:

8.00 Klockan ringde
9.30 Gick upp och åt frukost samtidigt som jag kollade på gårdagens avsnitt av paradise hotell
11.00 Traskade iväg till Pernilla för att plugga med gruppen
17.00 Gym med Robbin och Christian
19.00 Tvätta kläder
21.54 (Nu) Dötrött och ska snart hoppa ner i sängen

 

DAGENS VILL HA:
SÅ mycket. Min älskade barbour-jacka som jag suktar efter.

 

DAGENS SAKNAD:
Pappa.

 

DAGENS TRÅKIGASTE:
Hur jäkla halt det är ute. Man kan inte gå 10 meter utan att halka till.

 

DAGENS GODIS:
Apelsiner från ICA. SÅ HIMLA GODA!

 

DAGENS HUMÖR:
Har varit gladare. Inte så rolig dag alltså.

 

DAGENS KOMPLIMANG:
"Vilken fin väska du har!"

 

DAGENS LÄNGTAN:
Julafton!

 

DAGENS TV-SERIE:
Måste nog säga Paradise Hotell, så underhållande!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0