heja sverige

Medans alla andra kollar på Sverige-Portugal (tror jag) så sitter jag i min mysiga lilla lägenhet och dricker te, äter fruktsallad och kollar på Greys Anatomy. Plöjde igenom sista säsongerna på 90210 ganska snabbt. Så nu ska jag se klart alla säsonger av Greys, är på 6e säsongen nu. 
 
Jag är fortfarande sjuk...börjar verkligen få lite panik nu. Jag vill träna. Jag är så himla rastlös och det känns som att jag inte blir trött fast än jag är trött precis hela tiden. Så konstig känsla. Jag är hes som en gammal tant och hostar ganska mycket...Hoppas på att bli frisk till helgen. Det skulle vara så skönt.
 
Nu väntar ännu ett avsnitt av Greys. Kram!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0