sjukstuga

Jag har gått och dragit på mig en rejäl förkyldning. Jag började känna av det i onsdags när jag åkte upp hit och natten mellan fredag och lördag slog det till. Jag hostar sönder min hals, är fruktansvärt hes och snorig. Jag hade äckligt ont i halsen innan jag blev hes så jag är glad att det gick över. Jag är mycket hellre hes än att ha så ont i halsen som jag hade. Så jag myser runt i mina nya fina tofflor och med min nya mysiga filt. (Se bilden)
Jag tänkte gå ut och ta en promenad, men jag tror inte jag orkar. Min kropp är trött, tung och jag fryser redan nu. Det kanske är febern som kommer krypande...usch! Men jag är glad att jag blev sjuk nu och inte när jag var i Korea. Kram!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0