Helgen

Min helg har varit riktigt bra!

Fredag
I fredags så var jag med Pernilla och myste. Vi åkte och handlade gott på ICA och sen kom pizzan lagom tills vi kom tillbaka. Vi kollade såklart på Idol, sen satte vi på Harry Potter och somnade till det. 
 
Lördag
Vi sov ut ett tag sen drog jag och Robbin till gymet och köttade. Sen var det bara att åka hem och äta och fixa mig innan jag begav mig till Sarah och förfesten. Vi hade en grymt bra kväll med utgång och massa skratt :D
 
Söndag
Jag vaknade av mig själv vid 10.30 och jag var inte bakfull, så himla skönt haha. Jag städade, tvättade, handlade, tränade och tog det lugnt. Vid 21.30 kom min fina kusin Ida hit. Hon ska stanna tills på torsdag, då åker jag och Pernilla med henne till Sundsvall där jag ska ta tåget vidare till Örebro. LÄNGTAR!!!!
 
Idag ska jag gymma vid 13, ha föreläsningar 14.45-18.00 sen ska jag hem till Ida och äta middag och mysa. På tisdag och onsdag är jag ledig, så då måste jag se till att hitta på något roligt. Men jag kan inte låta bli att längta som en galning tills på torsdag då vi åker hemmåt. Gaaaaaaaaah!!!
 
 
Några bilder från i lördags.
Josefin och Carro
Jag, Carro och Josefin.
Josfin på Carro, Jag på Kristoffer och Sarah på Otto.
Så kan det gå...haha.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0